Та өөрийн онлайн худалдаа, байгууллага дээрээ манай дуудлагын төвийн үйлчилгээг ашиглааарай.
Худалдааны салбарт хамгийн чухал борлуулалтын суваг бол утасны дуудлага байдаг. Залгаж байгаа хэрэглэгч бүрийг өөрийн CRM-д бүртгэх, боломжит харилцагчдад сонордуулга илгээх, сэдэлжүүлэх, тэмдэглэх гээд олон чухал ажлыг дуудлагын төв буюу call center хариуцаж байдаг.
Дуудлагын төв нь үүрэг зориулалтаасаа хамаарч олон хэлбэрээр ашиглагддаг. “Дуудлагын төв - Call Center-ийн төрлүүд” ба “Аутсорсингийн дуудлагын төвийн үйлчилгээ” зэрэг манай блогоор орж дэлгэрэнгүй мэдээлэл аваарай.
Онлайн худалдаа нь уламжлалт худалдаанаас ялгаатай онцлогуудыг агуулж байдаг. Онлайн худалдаа нь 24/7 буюу өдөр шөнөгүй таны бизнесийг үргэлжлүүлж байдаг. Үүнтэй уялдуулж дуудлагын төвийн ажиллагааг дараах онцлог шинж чанаруудыг агуулсан шийдлээр онлайн худалдааны төвдөө ашиглахыг зөвлөж байна.
Та өөрийн санал хүсэлтээ илгээн хамтдаа Монгол системээ хөгжүүлэх бүрэн боломжтой.
ОНЛАЙН ХУДАЛДААНЫ ДУУДЛАГЫН ТӨВИЙН ШИЙДЛИЙГ ТАНД САНАЛ БОЛГОЖ БАЙНА. WWW.ITPARTNER.MN